22 sie 2008

Nie dostanie pan więcej gofra!

Bądź tu człowieku mądry, nie ściągaj filmów i nie jedz gofrów!

A co wspólnego mają gofry z filmami? Bardzo dużo. Na przykład, wczoraj dostałem gofra a był on dobry - z bitą śmietaną, kakao i rodzynkami. Parę osób w ramach kółka sąsiedzkiego taki prezent nam zrobiło.

Dzisiaj, wczesnym popołudniem przypuszczono na mnie nagły atak:
- Ciocia prosi żeby ściągnął pan trzeci sezon "Skazanego na śmierć" - bezpośrednio, bezceremonialnie, między oczy.
- To piractwo. Nie można ściągać filmów - odpowiedziałem zgodnie z prawdą, choć niezbyt błyskotliwie.
- Ale to nie dla mnie tylko dla cioci - przyznam, że chłopak użył dość interesująco nonsensownego argumentu.
Opowiedziałem w jedyny sposób jaki przyszedł mi do głowy: No i co?

Po problemie? Nic bardziej mylnego. Minęło może pół godziny, gdy przyszła ciocia we własnej osobie:

- Mam do pana prośbę. Trzeba mi ściągnąć film. - "prośba" i "trzeba" jednym tchem, coś mi tu nie grało...
- Nie mogę. To piractwo - chyba już, kiedyś o tym wspominałem...
- Dlaczego? Tylko "Skazanego na śmierć" trzeci sezon. Niech pan ściągnie mi ten film - ciocia nie dawała za wygraną.
- Nie da rady. To byłoby piractwo, więc nie ma takiej możliwości.
- Ojej... Nie dostanie pan więcej gofra!

A wiedziałem, że gofr był dobry. Jakże wielkie jest moje poświęcenie...

Brak komentarzy: