23 paź 2011

Urywki XXL - Pomroczność posła

To nie jest miejsce na obwieszczanie przekonań religijnych. Trzeba realnie i wyraźnie oddzielić państwo od polityki. Symbolem polskości jest orzeł, a nie krzyż - mówi Mroczek. - Co innego, gdybyśmy, nie daj Boże, byli państwem wyznaniowym. Ale na szczęście takim nie jesteśmy - dodaje. [wyborcza.pl, wyboldowanie moje]

Jestem za! Oddzielić państwo od polityki!!! Podpisuję się pod tym... I wisi mi czy nad głową krzyż...

Pan Mroczek przyjrzał się ponoć krzyżom w terenie. Może jacyś myśliwi ujrzeli go na buchtowisku? Ciekaw jestem ich relacji.

W kilku miejscach wykrył, ze krzyże wiszą nielegalnie. Mój Boże! A Jezus na nich pewnie legalnie wisi? Myślę, że pan Mroczek powinien skupić się na gatunkach drzewa z jakich wytworzone są te krzyże (a może z nielegalnie przemyconej kości słoniowej?) - łatwiej by mu było je zdjąć i mógłby wywołać jakąś fajną aferkę.

Symbolem polskości jest orzeł... Taaak. Faktycznie, orzeł bywa padlinożercą, gdy go okoliczności zmuszają...

Brak komentarzy: